INFORMATOR KURACJUSZA

Kontakt z nami

Sanatorium nad Kryniczanką
ul. Ebersa 2-4
33-380 Krynica-Zdrój

Tel: 734 141 645
marketing-nadkryniczanka@krynica.net.pl

Dla ceniacych komfort

Pogoda w Krynicy

INFORMATOR KURACJUSZA

 

Czy mogę zarezerwować pokój?

Tak, prowadzimy rezerwację pokoi.

Jak wyposażone są pokoje? Czy  jest czajnik, telewizor?

Podstawowe wyposażenie pokoi : czajnik, szklanka, talerzyk, sztućce, ręcznik kąpielowy, ręcznik średni, telewizor płatny(wg cennika).Istnieje możliwość wypożyczenia lodówki po wcześniejszej rezerwacji(opłata wg cennika).

Czy jest możliwość zaparkowania samochodu?

Tak, posiadamy odpłatne miejsce postojowe(wg cennika). Liczba miejsc jest ograniczona dlatego zachęcamy do ich rezerwacji.

Co należy zabrać ze sobą na kurację?

Skierowanie w wersji papierowej lub elektronicznej, dowód osobisty, posiadaną dokumentacje medyczną, lekarstwa zażywane na stałe -na cały okres pobytu, obuwie sportowe ,strój do gimnastyki, ręcznik kąpielowy, strój kąpielowy, klapki.

Czy akceptujecie zwierzęta?

Nie, jesteśmy placówką opieki zdrowotnej i przebywanie zwierząt jest u nas niemożliwe.

W jakich godzinach przyjmujecie kuracjuszy?

Przyjmujemy od godz. 7.00 , pierwszy posiłek w ty dniu jest o godz. 14.00. przyjechać można dzień wcześniej po wcześniejszej rezerwacji (nocleg+ śniadanie rozliczane wg cennika).

Czy w obiekcie istnieje sieć Wi-Fi ?

Tak, posiadamy bezpłatny dostęp do internetu.

Czy pobierana jest opłata uzdrowiskowa?

Tak, wg stawki.

Czy można wybrać dietę podczas pobytu?

Tak, wg zlecenia od lekarza sanatorium.

Kiedy będzie pierwsze badanie lekarskie?

Badanie lekarskie oraz zlecenie zabiegów zazwyczaj odbywa się w pierwszej dobie pobytu.

Czy w budynku jest winda?

Tak obydwa budynki posiadają windy.

Czym różni się budynek A od budynku B ?

W obydwóch budynkach pokoje są odnowione ,posiadają w tym samym czasie wymienione telewizory i meble. W budynku A każdy pokój posiada duży balkon. W budynku B znajduje się jadalnia.

 

Czy można płacić kartą,a po opłaceniu otrzymać fakturę?

Opłatę przyjmujemy w pierwszym dniu pobytu kartą lub gotówką. Fakturę wystawia Recepcja sanatorium w trakcie pobytu na życzenie gościa i po otrzymaniu paragonu. Fakturę na firmę należy zgłosić przed opłaceniem.

Czy są dostępne pralki?

Tak, posiadamy ogólnodostępną pralko-suszarkę.

Czy można zmienić datę turnusu?

W tej sprawie należy się kontaktować ze swoim Oddziałem NFZ.

Czy mogę się spóźnić do sanatorium?

Każde nieusprawiedliwione spóźnienie jak również wcześniejsze zakończenie kuracji wiąże się z dodatkową opłatą 100 zł za dzień.

Czy jest basen? Czy wszystkie zabiegi są na miejscu?

Niestety nie posiadamy basenu , zabiegi wykonujemy na miejscu w budynku A i B (między budynkami przemieszczamy się łacznikiem).

Czy dostanę L4 na czas pobytu?

Leczenie sanatoryjne jest realizowane w ramach urlopu wypoczynkowego.

Czy jest przechowalnia rowerów/nart?

Tak, posiadamy takie miejsce i udostępniamy je bezpłatnie.

Kiedy i gdzie mogę odebrać wypis z sanatorium?

Wypis jest wydawany w Dyżurce Pielęgniarek w ostatnim dniu pobytu.

 

 

NEWSLETTER

Podając e-mail wyrażasz zgodę na przesyłanie przez "SANATORIUM NAD KRYNICZANKĄ"
Sp. z o.o. informacji o ofertach, promocjach i okazjach w formie
newslettera za pomocą środków komunikacji elektronicznej.